27 Kasım 2014 Perşembe

Bir Yudum Cay

       Gunaydinlar efendim:

       Hazir cayimi elime almisken, cay ile ilgili bir yazi yazmadan olmazdi dimi.

    Ahh kokusunu sevdigim, bir yudum aldigim da icimi isitan, Rize`nin daglarinda onca emekle toplanip, sonra onca emekten gecirilip, cay bardagimizin icine kadar giren canim cayim. Sen ne guzel, ne mubarek bir seysin oyle. En guzel kahvalti arkadisisin, en tatli muhabbet ortagisin. Hani usudugumuz de ellerimizi birbirine ovustururuz, ya da bir sevgili gelir usuyen elleri avuclarinin arasina alir, nefesiyle isitir ya iste sen de yari olmayanlara yarsin. Aliriz seni avuclarimizin arasina, bir hopurtuyle icimize cekeriz. Kim bilir belki de sevgiliden bile en masum yar sensin. Acaba kacimizin dostlugu cayla basladi soyle bir dusunsek ya...Bir bardak cay icmeden gondermem sozlerinin en buyuk adisin. Icilir bir yudum senden, derin bir ohh cekilir, sonra vurulur lafin gozune...Cay sohbetlerimizin yagi bali olur. Zaten caysiz sohbet geceye benzer " Gonul ne cay ister ne cayhane, gonul muhabbet ister cay bahane" dizeleri yetisir imdadimiza. Bir bardak kahvenin belki kirk yildir hatiri var derler ya, bir bardak cayin belki her gun hatiri vardir. Ne de cok faydan vardir senin, yazin harareti alirsin, kisin icimizi isitirsin... Zengin fakir dinlemez, her bogazdan bir yol bulursun kendine. Gunumuzu cayla baslatir, aksami ise cayla ugurlariz biz....
      Simdi bir yudum senden icmeden olmaz dimi. Ohh deme dunyanin keyfine...:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder