21 Aralık 2014 Pazar

Rana Kizin Sevimli Kurabiyeleri:)

   Bir hafta sonu tatilinin daha sonuna geldik. Gunler vizir vizir geciyor masallah, nasil gectigini anlamak mumkun degil.
Daha gecen hafta Muge Huner`in kurabiye kursundaydim. Bugun ise kendi hayal gucumle Ranacigin dogum gunu icin sevimli kurabiyeler hazirladim.:)


    
        Ranacik, severek takip ettigim hatta kendisinden Masal Kahramanim diye bahsettigim, Cati Katli Blog`un sahibesi Ilkay GORGUN`un kizi.:) Ilkay  abladan da masal kahramanim diye bahsetmemin sebebi, yasadigi sevimli olaylar:).Ben de bu yuzden cati katini ormanin derinliklerinde sevimli tatli kucuk bir ev varmis gibi hayal ettim:) oyle de yasatiyorum zihnimde:) Ilkay abla, once cocuklarina sonra esine asik bir anne. Caliskan mi caliskan, akli ve zikri ayni calisiyor:) Sunumlariyla meshur, cekmece duzenlemekten bile keyif alan tatli bir ev hanimi:) ozetle hayata guzel bakip guzel dusunen nadir insanlardan biri:) iste bu da Ilkay ablanin sevimli blogu:)(http://babyh23.blogspot.com.tr/
       Duydum ki, Cati Kati`nda hummali parti hazirliklari varmis. Corbada kucuk de olsa bir tuzum olsun istedim ve Ranacigin dogum gunu icin bu sevimli kurabiyeleri hazirladim:) Sagolsun Ilkay abla da beni kirmadi nacizhane  hediyemi kabul etti:) 
       Afiyet ile balli gunler de yerler insallah:) Iyi ki dogdun Ranacik:)
       Merve`nin Tatli Dunyasindan sevgilerle...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder